Nättiä tiistaita. ????
Meillä on aina välillä mietinnässä tuon paneelikaton valkoiseksi maalaaminen. Päätös tuntuu kauhean vaikealta ja niin lopulliselta. Jatkamme varmaan jahkailua edelleen... ???? Tapetti tulee kyllä jossain vaiheessa vaihtumaan, ei tee
Walked by this beautiful building the other day ????, does anyone know the story behind it??