【カラスの演説】 そうそう、これは先日千葉に行った時 駅のフェンスで演説中の彼を見かけた あまりに鳴き続けるので近寄ると くるる…くるる…って変な声混ぜて まだまだずっと鳴いてた。 立ち去ろうとすると『があー!』って 激しく鳴くから、ずっと聞いてた …20分くらいかな笑 娘らに動画見せて 『カラスの口の中って、めっちゃピンクだった!(੭ु ˃̶͈̀ ω ˂̶͈́)੭ु⁾⁾』 って言うと、娘達が笑いながら 『ママ、よかったね!✧*。٩(ˊᗜˋ*)و✧*。』 だって???? #love #lovelife #
by aotsuki_shizuku 7 years ago | via Instagram

Let's stay inside and bake Ombré Peppermint Slice and Bake Cookies all day, k? K. ???????? RECIPE is #ontheblog --> http://www.girlversusdough.com/2015/12/16/ombre-peppermint-slice-and-bake-cookies/ #linkinprofile #girlversusdough #BHGfood #buzzfeast #be
by girl_versus_dough 9 years ago | via Instagram

I have a love/hate relationship with ❄️❄️❄️. This weekend, I'm not too happy with it -- it's canceled Christmas parties and our moving truck ????. BUT! I'm making the best of it with cookies, hot cocoa, a fire and slice after slice of this Rosemary Cornme
by girl_versus_dough 9 years ago | via Instagram

NEW: Lemon Poppy Seed Biscuits! This recipe has been a looooong time coming to the blog ???? but it's finally here, and I think you're gonna love it. I know I do. ❤️ RECIPE is #ontheblog --> http://www.girlversusdough.com/2016/12/15/lemon-poppy-seed-biscu
by girl_versus_dough 9 years ago | via Instagram