Säsongens första Jämtlandstriangeln-läger för nybörjare är igång i AMAZING väder ????????????????‍♀️???? Med ledarna @eleonordalhall och @lindaklae och fotograf/filmare @emilsergel ???????? Dag 1 med 16 km löpning Storulvån-Sylarna, yoga, bad och snart mi
by teamnordictrail 7 years ago | via Instagram