Done...!!! . Tamatlah percutian kami sekeluarga bersama rakan-rakan blogger di Banglo Mewah Taj Villa Ampang. . Mandi... Makan... Mandi... Makan... dan Mandi lagi sampai lebam ???????????? . Banyak gambar nak share. Nanti satu2 aku share. Lebih2 lagi gamb
by papaglamz 7 years ago | via Instagram

パラオの海は中も外も上も下も、全て想像以上。 #パラオ #女子旅 #タビジョ #世界遺産 #絶景 ##フォトジェニック #instagood #palau #ビーチ #海外旅行 ##リフレッシュ
by his_ecotour 8 years ago | via Instagram