Idag avslutade vi första lägret till Jämtlandstriangeln med 12 km rolig utförslöpning mellan Blåhammaren och Storulvån ????????‍♀️ En grymt rolig helg med fantastiskt väder. Boka in dig på något av våra läger runt jämtlandstriangeln senare i sommar/höst o
by teamnordictrail 7 years ago | via Instagram