Dawno mnie tu nie było. Witam Was???????????? dzień dobry w ten deszczowy dzień. U Was też pada?
Opowiadajcie co tam? U mnie po długim czasie przerwy coś na szydełku się dzieje ???? pierwszy plan to kolor khaki ???? co myślicie?
#naturevibes #phofo #croc
¡Buenos días CharHadas! Si sois de las que os habéis quedado en casa estas vacaciones para aprovechar y hacer algún cambio en casa, os queremos enseñar algunas ideas para los pequeños rincones del salón. ¡Qué monada de butaca! ¿Os gusta el estilo blanco y