Julkaisin juuri blogissani tähän mennessä henkilökohtaisimman (ja vaikeimman) tekstin. Se käsittelee minulle diagnosoitua oireyhtymää, joka vaikuttaa elämänlaatuun ratkaisevasti. Uskaltauduin kirjoittamaan aiheesta ihan sen takia, että olen itse voimaantu
Just my Double Easter Ham Sandwich with 2x slices of ham, horseradish and some egg. ????
5x beef
5x cheddar
5x bacon
5x joy
????????????????