Så er vi nået til turens tredje stop, og vi er velankommet til Picos de Europa bjergene! Vi var på den smukkeste vandretur over skyerne idag ???? både landskab og hotel ligner noget fra et postkort #picosdeeuropa #spainismore #påtur #spanien #feriestemnin
by corporate_mor 7 years ago | via Instagram

Red alert ⚠
by erahurka 8 years ago | via Instagram

????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

Just a nice double burger from Budapest ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram