Hei hei heinäkuu, tervetuloa elokuu. ???? Tässä kuussa meillä on muutto, mun äitiysloma loppuu, käydään tutustumassa päiväkotiin, ja kuun lopussa palaan koulunpenkille, jännää! ????
#elokuu#uusikoti#uusiarki#muuttohommia#äitiyslomanloppu
Hilariously... I’m holding my fingers out for “three” as in “THREE KIDS!!!!” ????????❣️ #Birthdaywish#ifwisheswerehorses#powerkid#project2018 {no way he’s gonna go for that... and yes, I may have had too much sauco spritz by then ????????♀️... SOoo GO