Äntligen är vår Kebnekaiseresa igång! 25 personer i vandringsgrupp och löpargrupp på väg från Nikkaluokta mot Kebnekaise fjällstation. Imorgon - topptur!???????????? #teamnordictrail #tntkebnekaise #löpning #vandring #vandringsresa #löparresa
by teamnordictrail 7 years ago | via Instagram