こんばんは!さらです!
またまた台風が来てムシムシ暑い日が続きますね????????雨とかほんとにやめてほしい????????セシルでは晴れの日でも雨の日でも営業しております????♀️????今月はそうめん1000円で食べ放題イベントやってます!!ちなみにそうめんスライダー購入しました????????普通のそうめん食べるぐらいなら童心に返って楽しく食べましょう????????????本日も元気に営業中です!お待ちしております????????????????????⭐️ .
#ちとふな
#千歳船橋
#
So, yesterday was my birthday! I’m 21, again. ???? Hubby had the great idea to take a pictorial scavenger hunt/nature walk. So we made a list, we grabbed our phones/ipods, and went around the neighborhood. Here are a few things on our list, can you spot ‘