Så fik jeg taget mig sammen og har fået hæftet ender på resten af min bunke sommerferie-strik ???????? Måske inspireret af vejret, der (endelig ????) har vist sig fra en køligere side i dag, hvilket tyder på, at jeg rent faktisk vil få brug for min strikk
by pralerier 7 years ago | via Instagram



Quando dão voz a saúde ???? Foi um sábado de emoções! ❤️ #ceciliabezerra #ativitahumanitaria #abutres #instagood #tbt #sabado #saude
by ceciliabezerraoficial 8 years ago | via Instagram