Bom dia com saudades do friozinho e da qualidade do ar do interior. Porque, olha, tá difícil a vida por aqui ultimamente. A qualidade do ar está insalubridade (e não tirei isso da minha cabeça não, olhem no app de previsão do tempo pra vocês verem). T
by revivendoviagens 1 year ago | via Instagram

今日のサロンワーク‼︎ . 今日はカラーを紹介します! . 就活中で暗くしないといけないけど、黒くはしたくない… 次のカラーも楽しみたい!! そんな方にオススメ! 6レベルのアッシュ系でしっかりとトーンダウン! 暗く重たくするのではなく、柔らかく軽さを出しながらトーンダウンします!! お悩みしっかり解決させて頂きます^_^ . 気になる方はパート2まで(^∇^) . . . . hair・color…三好 . . #ellylondon #ellylondon60th #ellylondonpa
by ellylondonpart2 8 years ago | via Instagram

. . まだまだアイスが似合うお年頃???????? げんこつ飴ソフト???? . . #犬山城下町 #犬山城 #inuyama #kidsstyle #instagood
by kuroneko_m4 8 years ago | via Instagram

S’mores Brownie Bites!! I don’t think you can get much better than that!! This is the featured post from @thisautoimmunelife on this weeks Friday at the Fire Station link up party. Don’t forget to head on over to link up your blog posts and to check out t
by a.firemans.wife 8 years ago | via Instagram