Semester bye bye. Värme, böcker, broderi, hängmatta, museum och glass så kommer jag minnas min första sommar i Stockholm. Just ikväll känns det lite vemodigt men jag gillar vardagen så om några dagar känns det fint igen. Drömmer nu om de perfekta höst och
I still don't know if in my belly there is a girl or a boy! ???? ????❤️ When I discover a brand that produce their #handmade products I am immediately impressed! Like @bows_by_ri ❤️❤️❤️ for me who works with his hands is to be appreciated! You like these
@lorealskin torna con #sugarscrub una selezione di 3 zuccheri con ingredienti 100% di originale naturale ! ????????
Pensati anche per chi ha la pelle sensibile, infatti basta esfoliare delicatamente un po’ di prodotto sul viso e sulle labbra per una pelle