Tänäänkin on niin kaunis ja lämmin päivä, ettei tätä kaunokaista voi laittaa tulille. Vaikka kesä ja lämpö on ihanaa, niin pikkuhiljaa olo alkaa kääntyä syksyiseksi ja tekee mieli poltella tulia ja kääriytyä viltteihin ???? #puuhella #rintamamiestalo #hö
by palanutta_siirappia 7 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram