Olipa mahtava peli! ????⚽❤ Valttifestin avausottelussa P09-11 haastoi miesten edustusjoukkueen. Upeaa taitoa, taistelua ja yhteispeliä molemmilta -voiton veivät täpärästi pojat! ???? #seurahenki #yhdessä #junnufutis #jalkapallo #puotinkylänvaltti #valttif
by puotinkylan_valtti 7 years ago | via Instagram