Det är paus i Göteborg och vi ligger under mot Blåvitt med 2-1 efter ett sent ledningsmål från hemmalaget. Nu tar vi paus och siktar på att vända på detta i andra halvlek. ☕???? #vigerossaldrig #GBGÖFK
by ofkofficial 7 years ago | via Instagram