Degrowth-konferansen i Malmø er over og avsluttet med en demonstrasjon for en mer rettferdig verden. Bevegelsen har med seg mennesker fra mange hold. Feminister, anarkister, akademikere og aktivister. Én ting som forener oss i regnet er håpet om en mer re
by spireorg 7 years ago | via Instagram



Quando dão voz a saúde ???? Foi um sábado de emoções! ❤️ #ceciliabezerra #ativitahumanitaria #abutres #instagood #tbt #sabado #saude
by ceciliabezerraoficial 8 years ago | via Instagram