Matchen är över och @gifsundsvall vinner matchen med 1-2 efter mål av Hosam Aiesh, David Batanero och David Haro. Grattis till Sundsvall, vi tar er till våren. Stort tack till alla som kom. ❤️???? #vigerossaldrig #helajämtlandslag
by ofkofficial 7 years ago | via Instagram