Syksy tulee. Toisinaan sitä sää ja maisemat kuvastavat omaa oloa. Tänään tuntuu vähän tältä. Ei meinannut saada varis matoaan ja yhtä hankalalta tuntuvat nämä päivät nyt. Nokkimista riittää, mutta madot ovat jumissa. #citynature #themeoftheday #nelkytplus
by minna_vuocho 7 years ago | via Instagram

NEW: A Heart-Shaped Chocolate Strawberry Cake for you and your main squeeze (includes ???????? spouse, BF/GF, BFF, self. ????) ???? RECIPE is #ontheblog --> http://www.girlversusdough.com/2017/02/13/heart-shaped-chocolate-strawberry-cake/ #linkinprofile
by girl_versus_dough 9 years ago | via Instagram