. こんにちは。 . 今回のブログは、 #35 伊藤大司が担当します。 . 8月も終わりを迎え、9月の始まりも見えてきている中、チームは #31 ガニと #40 フィッシュもチームに合流し、中身の濃い充実したプレシーズンを送れています。 この時期の最大の敵である暑さを相手に汗を数十ℓかきながら、毎日全力を出し切ってヘトヘトで家に帰る日々です。 それがいい結果に繋がると信じて頑張っています! . 9月といえばアーリーカップですね! 少ない日数でのチーム練習で望むことになりますが、皆さんに元気でフレッシュな新しいチ
by shigalakestars 7 years ago | via Instagram

????BIG NEWS ????! I AM MOVING TO ISRAEL ???????? for the next 3-months! • I’m excited to be working on a content creation project with a wonderful faith-based organization there! It’s quite the new adventure for me, and I am beyond thankful for this exci
by anastasiarjd 8 years ago | via Instagram


“Rejoice in the Lord always; again I will say, rejoice! Let your gentle spirit be known to all men. The Lord is near. Be anxious for nothing, but in everything by prayer and supplication with thanksgiving let your requests be made known to God. And the pe
by anastasiarjd 8 years ago | via Instagram