Bon dia ????. Us deixo informació de dues noves formacions de Reiki I que faré a Vic i a Barcelona. - A Vic els dies 22/09 i 20/10
- A Barcelona els dies 30/09 i 21/10
A part de les dues trobades grupals, hi ha dues trobades més individuals a...
Hi hi hello! ???????? I left for a while there to soak up all the Christmas spirit possible offline and off-phone. But I'm here today because this is important ???????? Cheese Balls, Three Ways. Make them for #NYE2016 and ring in the new year with a happy