Toripolliisi suostu yhteiskuvaan ???????? Harmi vaan, ettei ollut ihan parhaimmillaan ku joku oli roiskinu sen rinnuksille.. ???????? Yks yö leppäillään Oulussa ja sit jatketaan Kolarin suuntaan ????????✌???? #oulu #toripolliisi #ouluntoripoliisi #yhteisku
by sannalatvala 7 years ago | via Instagram