Seuraa pihan tilannepäivitys: ihme kyllä, päärynäpuut ei ole täysin kuolleet. Kävi ehkä niin, että istuttaessa laitoin liian vähän vettä, ja alkusyksyn toistaiseksi ainoat kovatuuliset päivät oli heti istutuksen jälkeen. Toivo elää! Nurmikkokin nousee jo,
by aatalohaaveissa 7 years ago | via Instagram

Love nude nails and this from @dependcosmetic is perfect ???????? #nails #nailpolish #nagellack #beauty #momstyle #momlife #nudenails #nude #umeå #nordmaling #skönhet #instagood
by annawii 8 years ago | via Instagram

Spring outfit - I loooove to wear stripes, do u? ???????? #dagensoutfit #ootd #lookoftheday #momstyle #momlife #boho #longhair #nordmaling #umeå #instagood #stripes #michaelkors #only
by annawii 8 years ago | via Instagram