Mä tein sen! Ensimmäinen Dan Brownin kirja on nyt selätetty, ja oon enemmän kuin ylpeä itsestäni ???? Da Vinci -koodi odottelee hyllyssä omaa vuoroaan. Käy lukemassa blogista mun mielipide Robert Langdon -sarjan ensimmäisestä osasta - suora linkki löytyy
E esse tempinho de início de verão ehn!
初夏の季節が一番好き!