En af de vidunderlige sange fra West Side Story - "I Feel Pretty". Her gør Maria sig klar til at møde Tony om aftenen. På billedet ses jeg sammen med Marias tre veninder: Rosalia, Consuela og Francisca ❤ #ifeelpretty #bernstein #westsidestorymaria #wests
by aalborgteater 7 years ago | via Instagram

. . - Today's NEW - . ✔︎ キャットサングラス [ mr4066 ] ブラック ピンク ベージュ . . 本日20時~販売開始♡ .
by mode_robe_official 8 years ago | via Instagram

. . - Today's NEW - . ✔︎ 変形シャツ風ブラウス [ mr4063 ] ネイビー パープル ブルー . . 本日20時~販売開始♡ .
by mode_robe_official 8 years ago | via Instagram

. . - Today's NEW - . ✔︎ クリアエリプスピアス [ mr4064 ] ゴールド シルバー . . 本日20時~販売開始♡ .
by mode_robe_official 8 years ago | via Instagram