Ett stort grattis och applåd till masterslaget som vann på gothia throwdown???????????? #winner #Repost @freddy.axelsson with @get_repost ・・・ Hemma igen efter en trevlig helg i Göteborg som avslutades med seger i @gothiathrowdown. Det blev en blöt o kall
by crossfitnkpg 7 years ago | via Instagram