Höstregn, ganska mysigt ändå! ???? Nya kollektionen Chic från Vinter Bloom innehåller regnskydd, åkpåsar och handvärmare. Här i färgen Jade Green ???? #regnskydd #vinterandbloom #höst #höstnyhet #bokanu #barnvagnstillbehör #bontiofsweden #alltfördinbaby
by bonti_of_sweden 7 years ago | via Instagram