23 vuotta sitten katseltiin ensimmäistä Puhdas elämä lapselle -konserttia Beiben kanssa. Odotettiin meidän tytärtä ja olin ihan viimeisilläni raskaana. Joka vuosi sen jälkeen ollaan konsertit kattottu ja vähän rahaakin lahjoitettu, siihen asti kun lapsest
by rakkauttajamaanantimia 7 years ago | via Instagram