Höstanemoner avnjuts bäst nu men planteras på våren. Vintertäck dem gärna och plantera helst i halvskugga och lite fuktigt men ändå väldränerat då rötterna kan skadas av vinterväta. #weibulls #trädgård #garden #höstanemon #anemonewhirlwind #perenner #blom
by weibulls 7 years ago | via Instagram