Un any després de la concentració del #20S davant de la seva conselleria, parlem amb Pere Aragonès, vicepresident i conseller d'Economia i Hisenda. L'entrevista, a catradio.cat #catalunyaràdio #catalunyamigdia
by catalunyaradio 7 years ago | via Instagram