Det er litt rufsete vêr på veg inn til oss i helga, men fjellheimen kan vere ganske vakker sjøl utan blå himmel☁️ Vi lot oss fascinere av dette kunstneriske biletet frå Gjende og Bessvatnet, ????: @frank_arnesen, og ynskjer alle dykk gode følgjarar ei G✨O
by visitjotunheimen 7 years ago | via Instagram