秋ですね~(^-^)/ 今日はご法事のケータリング。 故人を偲びながら囲む食卓が、ほっこり温かいものになればいいなぁ。。そう思いながら、お作りしました。 #キラキラカフェとねりこ #とねりこ #tonerico #cafetonerico #BENTO #ケータリング
by cafe_tonerico 7 years ago | via Instagram

Cool designs submitted by @jediquest! We have a page on our Customer Showcase displaying more of James’ amazing stuff! Be sure to check it out. . . . #silkscreen #silkscreenprint #silkscreenprinting #silkscreenprinting #silkscreenart #screenprinting #scre
by ezscreenprint 8 years ago | via Instagram