Pitkäaikainen Etiopian-lähetti Marja Eskola pääsi Taivaan kotiin 18.9.2018. Urpo Kyyhkysen kirjoittama muistokirjoitus "Kaikki on hyvin" on julkaistu 29.9.2018 Kylväjä-blogissa www.kylvajablogi.fi. #muistokirjoitus #lähetystyö #Etiopia
by _kylvaja 7 years ago | via Instagram

Love nude nails and this from @dependcosmetic is perfect ???????? #nails #nailpolish #nagellack #beauty #momstyle #momlife #nudenails #nude #umeå #nordmaling #skönhet #instagood
by annawii 8 years ago | via Instagram

Spring outfit - I loooove to wear stripes, do u? ???????? #dagensoutfit #ootd #lookoftheday #momstyle #momlife #boho #longhair #nordmaling #umeå #instagood #stripes #michaelkors #only
by annawii 8 years ago | via Instagram