ほんとにたくさんのご来店ありがとうございました!! . おかげさまで看板メニュー アマトリチャーナ 199食召し上がって頂きました???? . これからもこの仲間とアットホームなお店を作っていきます。 4年目も 原宿DACCIをどうぞよろしくお願い致します???? #アマトリチャーナ #今日だけ500円 #harajuku #pastagrannies #原宿ダッチ #原宿 #dacci #pasta #パスタ #おかげさまで3周年 #目指せ2店舗目
by harajuku_dacci 7 years ago | via Instagram


The unboxing of the November look fantastic beauty box is now live on my blog. I'm just a little late in posting this ???? #blogger #lookfantastic #unboxing #flatlay #instagood #discoverunder10k
by vicky_auldxo 8 years ago | via Instagram

I have a new blog post all about my favorite products I love to use in winter to keep my skin lovely and hydrated #blogger #flatlay #instagood #theordinaryskincare #nutrogena #drpawpaw #no7 #discoverunder10k
by vicky_auldxo 8 years ago | via Instagram