.
#35 伊藤大司ブログ????
.
こんにちは。
#35 伊藤大司が今週のブログを担当させていただきます。
.
いよいよレイクスターズの開幕まで2日を迎えました。個人的には初めてホームのウカルちゃんアリーナでプレーすることを楽しみにしています!
たくさんお客さんが来てくださると聞いています????????
レイクスターズのファンの声援はものスゴイと聞いています????????
皆さんの期待に応えられるプレーをお見せ出来るよう残りの2日間、フィジカルもメンタルもしっかりと準備していこうと思います!
今シ
????BIG NEWS ????! I AM MOVING TO ISRAEL ???????? for the next 3-months!
•
I’m excited to be working on a content creation project with a wonderful faith-based organization there! It’s quite the new adventure for me, and I am beyond thankful for this exci
“Rejoice in the Lord always; again I will say, rejoice! Let your gentle spirit be known to all men. The Lord is near. Be anxious for nothing, but in everything by prayer and supplication with thanksgiving let your requests be made known to God. And the pe