Goedemorgen! Bij deze deel 3 van de oude schuur van @met_mijke Goed om te weten dat hier dus een enorme nok zit boven de woonkamer! Zie mijn eerdere foto’s deze week. Mocht je geen zin hebben in het mooie weer van vandaag, dan kun je dit weekend nog naar
Hi hi hello! ???????? I left for a while there to soak up all the Christmas spirit possible offline and off-phone. But I'm here today because this is important ???????? Cheese Balls, Three Ways. Make them for #NYE2016 and ring in the new year with a happy