Linturetkellä varsinaisesti olin. Lintujen kuvaaminen ei ole mun juttu, mutta nämä <3 #ruissalo #acer #acerpseudosieboldianum #koreanmaple #koreanvaahtera #turunkasvitieteellinenpuutarha #lokakuu #botanicalgarden #ruska #autumncolours
by viherrin 7 years ago | via Instagram