Damlaget föll mot Hultsfred med 3-1 idag. Nopeln tog ledningen genom Veronica Olausson men hemmalaget var duktiga och kunde vända till seger.
Nästa helg spelas sista kvalmatchen.
????⚽️ #nopelndam #nopeln #kval
Just a nice double burger from Budapest ????