#Repost @muuttovalmista ????
• • • • •
Meille tulee Winledin suunnittelema valaistus ja tässä vähän esimakua alakerran oleskelutilan suunnitelmasta. Olemme kyllä saaneet Winlediltä tosi hyvää asiakaspalvelua, varsinaisesta suunnitelmasta teen oman postauk
5x beef
5x cheddar
5x bacon
5x joy
????????????????