@Regran_ed from @so.esse.capitulo - Livro: Depois de tudo | Autora: @livros.dmurad | Editora: D.Murad / Editorial Hope | Páginas: 288 | Nota: 5.0 ????
.
É UM LIVRO QUE TODOS DEVERIAM LER Diana é uma personagem que sofreu bullying e abuso a partir da amiz
Ne ho sempre desiderato uno e non potrà di certo mancare nella nuova casetta ! Che non vediamo l’ora sia pronta ! Ma quando poi ????
Ci sono tantissimi modelli tutti per voi ! Vi basta cliccare qui :
https://www.amazon.it/dp/B01M2YSMF8/
O potete farlo di
I still don't know if in my belly there is a girl or a boy! ???? ????❤️ When I discover a brand that produce their #handmade products I am immediately impressed! Like @bows_by_ri ❤️❤️❤️ for me who works with his hands is to be appreciated! You like these