Olisikohan vihdoin saatu uusi keittiö viimeisteltyä? Oli ihan pakko saada musta (ekologinen) astianpesuaine ???????????? En vain voinut pitää keltaista Fairya tässä tasolla... Lisää blogissa, linkki profiilissani. Mukavaa sadepäivää!
I wonder if our new k
☆
マシュマロバスト体験をされたS様????
メッセージありがとうございます❤️ バストアップはモチロン⤴️
しーっかりリンパを流すので肩凝りまでスッキリ✨????✨???? ぜひぜひ体験してみてね❣️ #新下関 #バストケア #育乳
#スタコレ新下関駅前店 #instagood