Hjemmesnekret hyller så dagens lys idag????????
Et garderobeskap i kjelleren bruker jeg til kjøkkenting som "aldri" blir brukt eller maks 2 ganger i året ????????
Idag lagde jeg hyller på venstre side slik at jeg kan få fylt det opp med mer "skrot" ??????
おはようございます✨
アジールスタッフです????
今日はまた快晴です!
暑い☀
洗濯が良く乾きますねっ
そんな今日はアジールから
テイクアウト、配達が出来る
お弁当の紹介です????
お値段の方はお客様のご要望に
対応しますので、注文の際は
御申し付けください♥
ご予約のご依頼は3日前までに
お願いします❤
????
アジールではランチタイムからカフェタイム
ディナータイムからバータイムまで営業しております
????
#アジール #ランチ #本日のランチ #山梨
#山梨レストラン #カフェ #レ