Godmorgon! Måndag efter läslovet ???????? Hoppas ni alla får en bra dag! I väskan har jag med mig ”De aderton” som jag ska läsa på bussen... ???????????????? #måndag #nyvecka #jobba #läsa #glad #brabocker #boktips #books
by brabocker_books 7 years ago | via Instagram



比起 粉絲 (oh 拜偷啦!) 更喜歡稱呼看我部落格的你為 讀者 ???? 開始寫 #澳洲 #珀斯 的遊記了, 再不寫就一年了... #yorkwa #yorkwesternaustralia . . #australia #perth #westernaustralia #love #instacool #travel #vacation #instatravel #instago #instagood #trip #holiday #photooftheday #instapassport #myt
by cestlajez 8 years ago | via Instagram