MU1-kurssi seurasi tänään Helsingin kaupunginorkesterin konserttia Musiikkitalossa. Kaiken opetuksen ei tarvitse tapahtua koulun omissa tiloissa! #musiikkilukio #vaskivuorenlukio
by vaskivuori 7 years ago | via Instagram