Lääketieteen opiskelija Anni kävi tänään kertomassa lääkisopinnoista luonnontiedepolkulaisille. #jkllyseo #luonnontiedepolku #jatkoopinnot ????OTTJ -esks
by jyvaskylan_lyseo 7 years ago | via Instagram