Kiitos Jakomäen peruskoulu, olitte erinomainen yleisö Kulttuuritunnille! Toivottavasti moni teistä nähdään ensi syksynä Vaskiksessa ✨ #vaskivuori #kulttuuritunti #koulukiertue
by vaskivuori 7 years ago | via Instagram