今日も気持ちの良い素晴らしいお天気でした。 今年は塩害で紅葉がイマイチと皆さんおっしゃっていますね。それでも十分キレイです???? おチビすぎて見えないと思いますが下にいます????お散歩です。 ・ #南郷上ノ山公園 #ヨークシャテリア #ヨーキー #いちょう並木 #autumncolors #ginkgotrees
by floral_antiques 7 years ago | via Instagram

What do you think about our latest collection and more specifically about our Logos range? #venum #venumapparel #clothing #picoftheday #instagood #Training #venumtraining #VenumFight #hk #hongkong #flyingknee #martialarts #combatsports
by venumofficial 8 years ago | via Instagram

Dare to train differently. Change brings opportunity #Venum #Technical #HongKong #hk #venumtraining #Training #VenumFight #picoftheday #instagood
by venumofficial 8 years ago | via Instagram