Edustuksen kolmas kotiottelu päättyy ikävään 5-1 tappioon Vehveä vastaan. Tästä illan päällikön Valtteri Hannelinin mietteisiin ottelusta! #floorball #salibandy #theboss #vartaboss #vartasb
by vartasb 7 years ago | via Instagram