Mestari ja oppipojat. Komisario Palmun 2. valmistava harjoitus on alkamassa. #suurinäyttämö #hktfi #kaasuakomisariopalmu #helsinginkaupunginteatteri #harjoitukset
by hktfi 7 years ago | via Instagram